Szalam Alejkum!
A török mèdiumok azt irjàk, hogy Törökorszàg mindig segitett a csecsen nèpnek.
Engem azzal ràgalmaznak, hogy az iszlàm ellensège vagyok ès hogy a hitetleneket tàmogatom.
Szeretem a konkrètumot, ezèrt kèrdezem: mikor, hol ès mivel segitett Törökorszàg nèpemnek?
Mutassatok egy iskolàt, egy korhàzat egy ovodàt vagy egy mecsetet, amit nekünk ajàndèkkènt èpitettetek! Csak egyetlenegy pèldàt nevezzetek meg!
Igen, ti segitettetek a vahhabistàknak ès a terroristàknak ès pènzeltètek öket. Gyogyitottàtok ès pàtyolgattàtok Udrov, Umarov ès Basszajev terroristàit. Ök merènyleteket hajtottak vègre ès tönkretettéK a csecsen nèpet. Ez a ti segitsègetek?
A 19. szàzadban a törökök hamis igèretekkel pàr tizezer csecsent csalogattak Törökorszàgba, ahol azok szörnyü körülmènyek között èltek. Öt èv alatt töb bmint a fele meghalt közülük. Akik hazatèrni probàltak, azokat lelöttèk.
Manapsàg Törökorszäg a terroristàk toborzàsànak ès Sziàba törtènö szàllitàsànak bàzisa.
Terroristàk az egèsz vilàgbol Törökorszàgon keresztül mennek Sziriàba. Közülük csak nèhànyat tartoztatnak föl.
Törökorszàg nem harcol az Iszlàm Àllam ellen, hanem üzletel vele, köolajat vàsàrol töle, pènzeli az iszlàm ellensègeit, akik a muszlimok ezreit gyilkoljàk.
Ès mèg valami! Ki tàmogatta Pàrizsban a Profèta karikaturàk alkotoit? Èn vilàgosan elitèltem azt az àtkozott ujsàgot, szerveztem ellene Groznyban egy tüntetèst million felüli rèsztvevövel, megmutatva az egèsz vilàgnak elszànt tiltakozàsunkat. Mègha földünk kèk lànggal ègne, akkor sem tennèk egyetlenegy lèpèst sem az iszlàm ellen! Nem olyan fàbol
faragtak!
A vahhabistàk, a dzsihadistàk ès a terroristàk ellensège vagyok. Megesküdtem, hogy egèsz èletemben ellenük harcolok, és ezt az elhatàrozàsomat semmi nem tudja megvàltoztatni.
Oroszorszàgban megközelitöleg 30 millio muszlim èl. Ez a mi hazànk. Ès a repülögèp, melyet a törökök lelöttek, a mi gèpünk volt! A megölt pilota, a mi pilotànk volt! Ès ugye tudtàtok, hogy Oroszorszàgban muszlimok millioi èlnek, ès èppen ezèrt löttètek le az USA ès a nyugat parancsàra repülögèpünket ès öltètek meg pilotànkat, aki az Iszlàm Àllam ellen harcolt ès a muszlimokat védte? A ti tudtokkal ès beleegyezèsetekkel pusztitotta el a Nyugat Irakot, Sziriàt ès Libiàt.
Most mondjàtok meg, mi okotok van arra, hogy engem iszlàmellenessèggel vàdoltok? Èn vèdem az iszlàmot. A török kormàny segit a muszlim nèpek ès àllamok megsemmisitèsèben!
(K W-K)