Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Hát így hazudik az atlantista média

2015. október 13. - Andre Lowoa

RAKÉTA A PILÓTAFÜLKÉBE – KÉSZ A MALÁJ GÉP SZAKÉRTŐI JELENTÉSE

Ismertették az Ukrajna fölött tavaly júliusban lelőtt maláj gép végleges szakértői jelentését. A Holland Biztonsági Iroda elnöke hivatalosan is megerősíttette, hogy egy Buk típusú föld-levegő rakéta találta el a Malaysia Airlines MH17-es járatát, a pilóták holttestében megtalálták a rakéta egyes darabjait is. A sajtótájékoztatón nem nevezték meg, hogy ki tehető felelőssé a gép lelövéséért, de több jel is arra utal, hogy a szeparatisták találták el a járatot.
Lezárult a MH17-es malájgép katasztrófájának vizsgálata. A nemzetközi nyomozás összehangolásával megbízott Holland Biztonsági Iroda elnöke, Tjibbe Joustra ismertette kedden, délután negyed kettőkor a végleges szakértői jelentést, amelyet Ukrajna, Hollandia, Ausztrália, Malajzia és Belgium együttműködésével állítottak össze.
Joustra a roncsokból rekonstruált gép teste előtt tartotta meg sajtótájékoztatóját. Az elnök megerősítette, hogy egy Buk típusú föld-levegő rakéta találta el a Malaysia Airlines MH17-es járatát tavaly július 17-én, a rakétát 320 négyzetkilométeres körzetből lőtték fel, később pedig a repülőgép roncsai ötven négyzetkilométeres körzetben szóródtak szét. Mint mondta, a nyomozás során kizárták, hogy egy gépben elrejtett bomba robbant volna fel, esetleg két gép ütközött volna össze a levegőben, netán egy meteorit csapódott volna bele a járatba.
A Buk rakéta a gép elejét találta el bal oldalról, a lövedék darabjainak egy része a pilóták testébe fúródott. A pilótafülke hamar leszakadt a gépről, annak maradványait jópár kilométerre a többi roncstól találták meg.
A roncsok rekonstrukciója nehéz feladat volt – mondta Joustra, aki kiemelte, hogy a gép egyes darabjait csupán két héttel ezelőtt találták meg, és valószínűleg még újabbakra is bukkanhatnak. A vizsgálatokat nehezítette, hogy a gép bizonyos darabjai nem érkeztek meg 2014 decemberéig Hollandiába, ez késleltette a pontos rekonstrukciót.
BIZTONSÁGOSNAK HITTÉK A LÉGTERET
Joustra azt mondta, a maláj gép katasztrófája idején már rég le kellett volna zárni a légteret, az ukrán hatóságok azonban ezt elmulasztották, nem mérték fel eléggé a Kelet-Ukrajnában lévő fegyveres konfliktus kockázatát. Bár voltak korlátozások, és bizonyos magasság alatt már nem volt szabad repülni a Donyeck-medence területén, de arra senki sem gondolt, hogy a nagyjából tíz kilométer magasságban repülő utasszállítók is veszélyben vannak – közvetlenül a járat lelövése után még 160 gép repült át a térség felett.
„Senki nem gondolta, hogy a konfliktus fenyegetést jelenthetne a civil légi közlekedésre” – hangsúlyozta az elnök.
A Joustra mögött levetített animáción látható volt, hogy abban a pillanatban, amikor találat érte az MH17-est, három másik gép a kritikus terület felett repült.
A malajziai légitársaság Amszterdamból Kuala Lumpurba tartó MH17-es járata tavaly július 17-én az oroszbarát szakadárok ellenőrzése alatt álló kelet-ukrajnai területen zuhant le 298 emberrel a fedélzetén. Az utasok kétharmada holland volt, ezért Hollandiát bízták meg a katasztrófa okainak felderítésére indult nyomozás koordinálásával.
Ukrajna és az Egyesült Államok is azt állítja, hogy a szakadárok lőtték le a gépet a Buk rakétával, amelyet Oroszországtól kaptak. Moszkva határozottan visszautasítja ezeket a vádakat, és az ukrán erők számlájára írja a történteket.
A sajtótájékoztatón nem nevezték meg, hogy pontosan ki tehető felelőssé a tragédiáért. A Holland Biztonsági Iroda ugyanis a nemzetközi szabályok szerint csak a tragédia okait vizsgálja, felelősséget nem hivatott megállapítani.
Az biztos azonban, hogy a nyilvánosságra hozott szakértői jelentésben térképek azt bizonyítják, hogy a rakétát egy a kelet-ukrajnai szakadárok ellenőrzése alatt tartott területről lőtték fel.
A de Volkskrant holland lapnak nyilatkozó forrás szerint ráadásul gyaníthatóan orosz katonák segítettek a gép lelövésében. „A Bukot mindenféleképpen Oroszországban fejlesztik és gyártják, és abból lehet kiindulni, hogy a szakadárok maguk nem tudnak használni egy ilyen eszközt” – mutatott rá a forrás. Korábban már egy előzetes jelentés is arról számolt be, hogy a maláj repülőgépet egy Buk rakéta találta el, a gyártó ugyanakkor azt mondta, hogy 1999 óta nem készítenek ilyen típusú rakétákat, az ukrán biztonsági erők fegyverállományában azonban még találni belőlük.
A 298 ember halálát követelő tragédia felelősét egy, a közlekedésbiztonsági tanácséval párhuzamos bűnügyi vizsgálat állapíthatná meg, de egyelőre még az is kérdés, hogy lesz-e ilyen bűnügyi vizsgálat, mivel Oroszország korábban megvétózta azt a holland tervet, hogy egy nemzetközi bíróságot állítsanak fel a cél érdekében.
(Csatlós Hanna)


Jelentések szerint a  HOLLAND “SZAGÉRTŐI” bemutatót a maláj utasszállító lelövéséről, a Valcman-Jacenyjuk latorpáros hátbadöfésként értékeli!

páros

A kijevi bűnbanda ugyanis azzal a követeléssel ostromolta végig a nemzetközi “vizsgálóbizottságot”, hogy az a végső jelentésben kategorikusan állapítsa meg vagy a donbasszi önvédelmis erők, vagy pedig az orosz hadsereg vétkességét.
Ehhez képest a több mint másfél esztendős hollandiai vízgereblyézés végső konklúzióját tragédiaként érték meg Kijevben: a nemzetközi bizottság egy semmitmondó megállapítást tett: “orosz rakétával lőtték le a maláj gépet”! Ami a körülményeket figyelembe véve egészen kézenfekvőnek tűnHET!
Ám a nemzetközi “bizottság” alighanem jó okkal, nem mert megnevezni még feltételesen sem elkövetőt. Pláne nem a donbasszi önvédelmiseket, vagy az orosz hadsereget. A kijevi junta folyamatos pressziója ellenére sem!
Pedig már a hollandiai bemutató előtt Jacenyjuk hiéna bejelentette, hogy CSAKIS AZ OROSZ HADSEREG LEHETETT A TETTES, merthogy “néhány részeg szeparatista ilyesmire nem képes”!
Ehhez képest a bemutató-hiába a megelőlegezett kijevi szagértés-továbbra is nyitva hagyta az elkövető személyét, és ez letargiába süllyesztette Maradék-Ukrajna latorvezérkarát! Cserbenhagyásként, mi több-hátbadöfésként élik meg a holland jelentést. Azt a jelentést, amely amelynek összebarkácsolóit is megdöbbentette a moszkvai bemutató. Mert ugyanis kiderült: “valakik” Oroszországban folyamatosan tudtak a hollandiai barkácsműhelyben zajló vizsgálódásokról, és elképzelésekről. És a jelentés fabrikálása közben folyamatosan készítették a GYAKORLATI BIZONYÍTÁSI ELJÁRÁST, pontosan követve a közzéteendő jelentésbe foglalt megállapításokat.
Így fordulhatott elő, hogy derült égből villámcsapásként hatott a tegnapi moszkvai bemutató végső következtetése a nemzetközi “vizsgálóbizottságra” is: SEM A DONBASSZI “SZAKADÁROK”, SEM PEDIG AZ OROSZ HADSEREG NEM LŐHETTE LE A GÉPET!
Maradék-Ukrajna bitorlópárosának hangulata ezért letargikus! Merthogy szűkült a lehetséges elkövetői kör! Amiben nincs benne az ő “kedvenc elkövetőik egyike” sem!
Márpedig ez tényleg komoly ok a szomorkodásra! Sőt! Egyenesen aggasztó!
Mert mi lehet még abból, ha “a zoroszok” előállnak megint valamivel?
Abból bizony nagy baj lehet! Kijev és Maradék-Ukrajna hatalombitorlóira nézvést!
Bal-Rad komm: Hát így lehet az igazság CSAK EGYIK FELÉNEK pontos tálalásával, míg az IGAZSÁG MÁSIK FELÉT csak érintőlegesen említve manipulálni a közvéleményt! Mert ugyanis a cikkben szereplő videonak megvan ám a “párja is”! Íme az “orosz verzió”:
De valahogy ennek a videonak a “kirakása” elmaradt! Feledékenységből. (Minden bizonnyal!)
De azért az internet világában a témával kapcsolatban elérhetők más, némiképp objektívebbnek mondható anyagok is. Mint például az “Almaz Antej” kísérletéről készített videofelvétel is.
Egy olyan ábrával kiegészítve, ami eléggé világosan rámutat az atlantista igehirdetők-mondjuk így-csúsztatására.
Summa-summárum: az “Almaz-Antej” mai bemutatója alapján kiderült: a gépet NEM A “SZEPARATISTÁK” lőtték le Sznyezsnojéból (ahogy a “hivatalos holland verzió” azt állítja)!
Az orosz vizsgálat tényszerű megállapítása, hogy a valcmanisták lőtték le a gépet-Zaroscsenszkojéból.
Ha ugyanis Sznyezsnojéból indult volna a “szeparatista” rakéta, (a gép ellenkező oldaláról)-akkor nem a gép elejének bal oldalát és tetejét, bal szárnyát és hajtóművét szórta volna meg! Mint az az általunk mellékelt ábrán is látható.

aab

De már azon sem lepődnénk meg, ha holnapra kiderülne: a “szeparatisták megokosították” a rakétáikat.
süti beállítások módosítása