Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Bágy János vagyok. Egy ember, aki 57 éve a világra jött, és élni akar.

2015. június 25. - Andre Lowoa

bágy

Amikor megfogantam, szeretettel vártak a szüleim, és én is önfeledten örültem az életemnek, azt hiszem, kb 1 éves koromig.

Akkor történt velem valami, amire persze én nem emlékszem, csak későbbi elbeszélésekből tudok róla.

Én is elkaptam a járványos gyermekbénulás, mely egész életemre megpecsételte a sorsomat, ahogy a családtagjaimét is.

Történetemet saját készítésű videókról megismerheted Te is, erről a két facebook-os profilról, illetve oldalról:

 https://www.facebook.com/janos.bagy.9?ref=ts&fref=ts

https://www.facebook.com/pages/B%C3%A1gy-J%C3%A1nos-az-Eleki-%C3%89letm%C3%B3dk%C3%B6zpontban/722690237780762?ref=ts&fref=ts

 Ha megnézel csak egyet is közülük, láthatod, hogy rendíthetetlen harcos vagyok.

Annak ellenére, hogy az írásos kommunikáció egyáltalán nem megy, és a verbális formája is nehezemre esik, valamint, hogy életem nagy részét a családi fészek melegének mellőzésével éltem le, eddig mindig győztem.

Két és fél éve azonban – egy szerencsétlen gondnokváltást követően – életem irányításának maradék lehetőségeit is elveszítettem.

A gondnokom mulasztásai miatt nagy bajba kerültem.

–          Nincs érvényes közgyógy igazolványom

–          Lemaradtam a kedvezményes üdülésemet szolgáló Erzsébet kártya igényléséről

–          Az elektromos kocsim TB által támogatott formájú javíttatására (pedig már rég aktuális lett volna) nincs lehetőségem,

pont a közgyógy igazolvány hiányában.

A javittatás költsége ui. kb 150.000 Ft-ba kerülne, amit nem tudok vállalni, hiszen a gondnokom csak 5.000 Ft-ot bocsájt a rendelkezésemre havonta.

Mivel a gyógyszereimet és a szükséges pelenkákat az ellátó intézmény nem biztosítja számomra, ezekre költöm szinte teljes egészében ezt a csekély összeget is.

A segítségedet kérem most, hogy idén legalább egyszer kimozdulhassak az otthonból, és elmehessek nyaralni június 19-én a megszokott táboromba.

A nyaralás költségére talán meglesz a fedezet, de az elektromos kocsim használata a szükséges javíttatás nélkül már szinte életveszélyes, ezért sem a táborvezető, sem az ottani segítőm nem vállalja be a nyaraltatásomat ezzel a járművel. A javíttatásra azonban nincs anyagi keretem. A gondnokom egyáltalán nem akar közreműködni.

Jogi segítséget is keresünk, pénteken erről bővebben fogok tájékoztatni, ha egy csütörtöki megbeszélés nem hozna eredményt e téren.

Ismerem én is a mondást: „Segíts magadon, és az Isten is megsegít.”…

Hidd el, eddig sem ültem a babérjaimon, csak sajnos előbb nem sikerült találnom tettekben megnyilvánuló segítséget, eddig pusztán „jó tanácsokat” kaptam, melyeket nem kicsinyelnék le, sőt köszönöm!

Kérlek, megosztással, megoldással segíts, mert az idő sürget, gyakorlatilag kb. három hetünk maradt rá.

Előre is hálásan köszönöm neked!

Isten áldását kérve rád is, baráti üdvözlettel:

Bágy János

5742 Elek, Gyulai út 15. fsz. 2. szoba

Telefon:  +36 70 226 6340

                 +36 20 779 4680.

e-mail: bagyjanos1@gmail.com

 

skype: bagy.janos1

süti beállítások módosítása