ITT VAN A KUTYA ELÁSVA

Valószínű, hogy a pilótafülkében drámai jelenetek játszódtak le a néger vagy színesbőrű pilóták között. Valószínű, hogy nem pillanatnyi sérelem volt a háttérben a pilóták között, hanem régi, de most betelt a pohár.

ELHALLGATJÁK A PILÓTÁK NEVEIT ÉS KÉPEIT

A katasztrófa után egyetlen hírben sem közölték a pilóták neveit és képeit. Őmiattuk haltak meg az utasok, véleményünk szerint. Kép: a német másodpilóta akinél betelt a pohár

A NÉMETEK IS SUMÁKOLNAK

A zsidó DW oldal is csak az pilótafülke ajtajáról mesél, de nem közlik a pilóták neveit és képeit!

A 28 éves német másodpilóta, Andreas Lubitz bár egy szót sem szólt ezalatt, de végig normálisan lélegzett, nem vesztette el eszméletet - mondta Robin a pilótafülke kommunikációját rögzítő fekete doboz felvételeire hivatkozva.Ugyanakkor azt is közölte, hogy a másodpilótának nem voltak ismert terrorista kapcsolatai, nincs ok terrorcselekményre gyanakodni. Az ügyész leszögezte, hogy nem hajlandó információkat szolgáltatni a pilóták vallásáról és etnikai hovatartozásáról, mivel ezeket nem tartja lényegesnek a nyomozás szempontjából. (hirado, részlet)

http://amagyaroldal.hu/hirek/content/etnikai-dr%C3%A1ma-volt-pil%C3%B3taf%C3%BClk%C3%A9ben

A Lufthansa szerint egyelőre csak találgatnak arról, hogy mi lehetett a Germanwings Airbus A320-asát az Alpoknak vezető pilóta tettének motivációja. (MTI)

VÉLEMÉNYÜNK

Egy kisebb vagy nagyobb légitársaságnál is nagyon is pontosan ismerik a pilótákat! A cégek most azért hazudnak – adják a hülyét –, mert ha megmondanák az igazat arról, hogy milyen származású és „vallású” pilótáik vannak, akkor az hatalmas botrány lenne és nagy üzleti veszteséget okozna nekik. Még a németeknél is ugyanolyan gennyes cégvezetők vannak, mint Ázsiában. Ahol a maláj gép is a pilóta miatt zuhant le, ezt nagyon is hitelesen mondta el a rádióban egy ausztrál repülési szakember. De vehetjük a nagy hajózási cégeket is, azok is kussolnak minden katasztrófánál, mert nekik csak az üzleti hírnév és a nagy haszon számít. Most is erről van szó. Ha a hozzátartozóknak eszük lenne, azonnal beperelnék a repülési céget. Mert a cég miatt halt meg 150 ember.

http://amagyaroldal.hu/hirek/content/hazudnak-pil%C3%B3t%C3%A1kr%C3%B3l


A GÉP KAPITÁNYÁNAK NEVE ISMERT CSAK KÉPE NINCSEN

Patrick Sonderheimer volt a gép kapitánya, de a neten még sehol nem közöltek képet róla!

Az első tiszt szándékosan állította át úgy a műszereket, hogy csökkenthesse a gép repülési magasságát - hangzott el a sajtótájékoztatón. Az ügyész szerint a repülő 700 kilométer per órás sebességgel csapódhatott be, mindenki azonnal meghalt. A Germanwings közölte, a céget sokkolták a francia ügyész által közétett információk és sajtótájékoztatót tartanak délután. Több tévécsatorna és portál is azt jelentette, Andreas Lubitz szülei állítólag el is hagyták Marseille-t, ahol eddig az áldozatok rokonai gyülekeztek. A gép mindkét pilótája német volt. Andreas Lubitz Észak-Rajna-Westfaliából, Montabaurból származott, vallási nézeteiről semmit nem tudni, de az ügyész szerint nem is ezzel kéne foglalkozni. A két pilóta a repülés első 20 percében még kedélyesen beszélgetett egymással. A kapitány az ugyancsak német, düsseldorfi S. Patrick volt, ő tíz éve dolgozott a cégnél és 6 ezer órát repült már. (HVG, részlet) kép: heavycom, a francia ügyész középen

Ha mindkét pilóta német volt, akkor a kaptitány képét miért nem közlik?

http://amagyaroldal.hu/hirek/content/s%C3%B6t%C3%A9ts%C3%A9g-elhallgat%C3%A1s-tov%C3%A1bb-tart




TELJESEN HÜLYÉNEK NÉZIK A KÖZVÉLEMÉNYT

Megint egy „csarli” esettel állunk szemben, mert túl sok a gyanús körülmény a hírek között. Ma estig vártuk, hogy végre közlik a német repülő kapitányának nevét és képét, de egy árva hang sem szól erről!

A MÁSODPILÓTÁT TETTÉK MEG BŰNBAKNAK

Viszont előálltak egy előre jól megtervezett mesével. Mi volt az első gyanús jelenség? Az hogy egy igen jó gép „csak úgy” nekimegy a hegynek. Második gyanús jelenség, hogy az első hírekben nem nevezték meg a pilótákat! Ma este már annyit mondtak, hogy 6 fős személyzet volt a gépen, amiből 2 pilóta volt, a többi utaskisérő. Harmadik döntő jelentőségű gyanús jelenség az volt, amikor előjöttek a New York Times hírével. Tehát még nem is közölték azt hogy mi volt a fekete dobozok hangjában, de már a newyorki zsidó lap tudta hogy mi volt a baleset oka. Állítólag ezt a hírt a másodpilótáról egy olyan valakitől szerezték, aki a fekete dobozokat vizsgálta. Negyedik gyanús jelenség, hogy ma délután megnevezték a másodpilótát, de a kapitányt nem. Annak nevét csak S. kezdőbetűvel jelölték, de más oldal már megnevezte (Patrick Sonderheimer), de képet sehol sem mutatnak róla. Ötödik gyanús jelenség, hogy a másodpilótáról csak egy távoli amatőrképet adtak le, holott a repülő cégnél jó képek lehetettek róla. Hatodik gyanús jelenség, hogy ma este sem nevezték meg a kapitányt és képet sem adnak róla! Viszont hetedik gyanús jelenségként előjöttek egy nevetséges mesével. Miszerint a másodpilóta kizárta a fülkéből a kapitányt, csak azért, hogy öngyilkos módon hegynek vezesse a gépet. Nyolcadik gyanús jelenség, hogy az esti hírekben teljesen a másodpilótára kenték az ügyet, de a kapitányról feltünően hallgattak. Kilencedik gyanús jelenség, hogy a Lufthansa vezetése csak ma este szólalt meg az ügyben, de semmit sem mondtak a gép kapitányáról! Tizedik gyanús jelenség, hogy a hírekben csak a pilótakabin ajtajának működését emlegették, de arról hallgattak, hogy a kapitány miért ment ki a fülkéből vezetés közben?

Feltételezésünk szerint repülés közben esetleg dulakodás is lett a két pilóta között és a kapitány nem kiment a fülkéből, hanem lehet hogy kilőkte őt a másodpilóta. És az is lehet, hogy nem szándékosan vezette a gépet a hegynek, hanem mert vita, verekedés volt köztük, s emiatt a gépet nem tudták irányítani. Amit a fekete doboz hanganyagáról mesélnek, ez csak mese. Félrevezető mese, hogy a kapitányról eltereljék a figyelmet. Érdekes bizonyíték erre. Hogy lehet az, hogy a másodpilóta múltját, különféle adatait részletesen mondják pályafutásának, de a kapitányról egyetlen szót sem szólnak. Teljesen hihetetlen az a mese, hogy a kapitány „dörömbölt” kívülről a vezetőfölke ajtaján. Őt onnan kilökhették és a másodpilóta magára zárta az ajtót, de közben a gép irányítását nem tudta már megoldani, ami viszont elég hihető. Ha megtudjuk a kapitány életét és múltját, akkor könnyebb lesz következtetni, de ez a mese amit előadnak tiszta hazugság.

Ha valaki talál képet Patrick Sonderheimer -ről, a Germanwings cég repülőgép kapitányáról, küldje el nekünk. Kép: Andreas Lubitz a bűnbak másodpilóta

http://amagyaroldal.hu/hirek/content/%E2%80%9Ecsarlik%E2%80%9D-csin%C3%A1lhatt%C3%A1k-rep%C3%BCl%C5%91balesetet



AZ USA MEGINT ELÁRULTA MAGÁT

A CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget kértek az FBI-tól, a Fehér Ház pedig közölte: a jelenlegi adatok szerint nincs köze terrorizmusnak a Germanwings-tragédiához. Jelenleg úgy tűnik, hogy "nem köthető a terrorizmushoz" a Franciaországban szerencsétlenül járt Germanwings-utasszállító tragédiája – jelentette ki csütörtökön a CNN amerikai hírtelevíziónak nyilatkozva Josh Earnest, a Fehér Ház szóvivője. Az amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda (FBI) csütörtökön felajánlotta segítségét a gép lezuhanásának körülményeit vizsgáló francia hatóságoknak. "Készen állunk, hogy teljesítsünk a szerencsétlenség ügyében vizsgálódóknak minden információra és segítségre vonatkozó kérését, mert együttműködünk azokkal a partnerországokkal, amelynek állampolgárai érintettek voltak ebben a tragédiában" – hangzott az FBI közleménye. A CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget kértek az FBI-tól. (vajdasagma, részlet)

Véleményünk szerint a „Csarlikat” most is az FBI-nál kell keresni, akárcsak a francia esetnél. Milyen érdekes! Most is a franciáknál történt az eset, de a németeket is beleártották. Mindenki tudja, hogy ez a két ország tárgyalt Putyinnal, hogy az EU-t megmentsék és az ukrán közvetítésben is részt vettek. Most már hogy az USA is megszólalt a CNN szennytévé által, a gépbaleset háttere egyértelmű és hogy miért nem közlik a pilóta képét! Egy spanyol oldal csak annyit írt, hogy a pilóta tíz éve repült a cégnél, igen tapasztalt volt, házas és két gyereke volt. Csak az angol nyelvű Heavy oldal írta le a pilóta nevét és a német Bild oldal is erre hivatkozik és minden más külföldi oldal is. Igen gyanús, hogy az angol nyelvű Wikipedia már csinált erről a gépbalesetről külön oldalt, rengeteg hivatkozással, de a gép kapitányának a nevét le sem írják...

A LUFTHANSA NEM MUTAT KÉPET  A GÉPE KAPITÁNYÁRÓL! IGEN GYANÚS!

A cég sajtótájékoztatón egy szót sem szóltak a gép kapitányáról!

http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525

Kép:a másodpilóta egy másik képe, a két angol nyelvű oldal írja csak le a kapitány nevét, de semmi bővebbet nem közölnek róla és minden hírben a Heavy oldalra hivatkoznak a neve kapcsán, de kép nincs!


http://amagyaroldal.hu/hirek/content/megsz%C3%B3laltak-%E2%80%9Ecsarlik%E2%80%9D