pn652y12wdbd6chvtpan.jpgÚgye emlékeztek: Szóljatok, ha valami nem tiszta!:

akv4.wordpress.com is no longer available.

, s most majdnem 5 évre rá Magyarán-magyarul hazánk, nemzetünk, nemzedékünk:

uzeni.wordpress.com is no longer available.

Adatok lementve, s átvive, majd pedig bővitve leszen a http://uzeni.blogolj.net/ alatt.


2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:



A háború folytatódott 2015. január 22-én a szerkesztését teljesen felfüggesztették a következőknek: -“Én eltökéltem a szívemben, hogy az élet világosságában járok.”--Haladván Armageddon felé--Keresztény bizonyságok, életek, történetek--Legendák, mesék, mondák--Szentek köztünk járnak, csodák bennünk élnek--Üzenetek, gondolatok az Egység felé vezető úton

Leginkább fájdalmas a keresztény bizonyságok, életek, történetek, de helyreállítani sajnos nincsen időm ebben a hónapban, mivel azt az egy lehetőséget már ellőttem, amikor Szombathelyre elvittem a Magyarán-magyarul hazánk, nemzetünk, nemzedékünk. Talán még annyi megjegyzést lejegyezhetem, éreztem, hogy erre készülnek, de mindig valami közbejött, mindig valami fontosabbnak tünt, de ezen már kár rágódni, ha időm lesz és fontos leszen helyreállítóm Bakonycsernyén valószínűleg.