Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Már két napja meg kellett volna írnom...

2014. december 28. - Andre Lowoa

Mint tudjátok, s észrevehetitek az utolsó határidőt nem fogom módosítani. A határidő évente többször módosítva volt, sokan ezt szóvá tettétek, de most nem lesz módosítva mivel úgy járok el, ahogyan a szerződéseimet sem módosítottam egyoldalúan, így ezt sem fogom. SZOMBATHELY amit vállaltam, azt a jövőben is megteszem a részetekre, többet csak akkor ha munkatársaim olyat hoznak, amit nektek is tudnotok kell. SOPRON ami leginkább érinthet benneteket az Armageddon Nyomában, ezt eldöntöttem mivel kéthelyen már megvan részekben, s idővel odaérhet a jelenhez- ami persze rajtatok is múlik természetesen, azért 1400 körülit nem lehet máról holnapra, mert akkor a többieken leszen elmaradás, amit persze nem szeretnétek- , a Frissülés a legveszélyesebbek egyike, ahhoz a türelmeteket kérem, hogy átnézhessem melyek a hamis proféta mellett, amelyeket törölni szeretnék, ha időm leszen rá. , a Gondolkodó Szemlélődőt és az Olvasó Gondolkodó aktualizálása pedig bármikor elkezdődhet, szerintem addig is van elég segítség. BRNO nem tudom módosítanom kellene a szerződést, de szerintem eddig is megvoltunk azzal, ami megfelelt számotokra. Lesznek változások, de csak azért mert a helyzet megköveteli. MOSONMAGYARÓVÁR bennetek először tagként csalódtam, aztán amikor orvosoltátok azóta lapokként már nem, a szerződést továbbra is fenntartom annyi különbséggel, hogy hetiről ha elfogadjátok haviként akkor megköszönöm. BAKONYCSERNYE lényegében eddig is a szerződések szerint jártam el, ezután talán annyi változást megengedhetünk ha leszen rá idő, hogy amit lehetne aktualizálni arra keresünk egy kapcsolatot, mivel időm erre most nem elég. PÉTERHEGY veletek jobb nem beszélni, szerződést is értelmetlennek tartom fenntartani, de mivel voltak jobb időszakok, így megigérem ha szükségetek van az aktualizálásra keressetek személyesen meg!!! CSILLEBÉRC a régit amit zároltak, az jobban működik, mint amit újonnan építgettem. A szerződést nem tudom hogyan lehetne úgy módosítani, hogy az Új erősebb lehessen, mint a régi bejáratott. ÓBUDA aktualizáció folyamatos, de míg nem éri el a megbeszélt tendert addig értelmét nem látom bővebben kifejtenem. Nem megyek bele, mennyi lenne az ideális, tudom ez piacfüggő, de azért annyit megjegyezhetek ilyen  magasan képzett  alapos szakembergárdával máshol nem találkoztam, s ez vonatkozik a Bécsire, a Flóriánra, a Montevideora, a Silvanusra és a többi befektetett csoportra. TERÉZVÁROS annak idején még NYÍREGYHÁZA hozzáfűzni valóm sajnos nincsen, a szerződéseket lelki okok miatt nem vagyok hajlandó folytatni, ezt eddig megértettétek, de mire készülnek a munkatársaim azok után márt nem valószínű. Az eseménysorozatot ismeritek, szinte előttetek van, a mi van ha, de ez csak egy elképzelés bár, ha bejön akkor valószínűleg először leszen aktualizálva, s ezt nagyon is jó tudjátok, mégha megjegyzitek azt a sok miértet. MIKLÓSTELEP lényegében megvagyok elégedve, a szerződés szerint jártam el többségében, bár néha késtem az aktualizálással, ezt köszönöm, hogy megértették. MISKOLC egyiket képes vagyok teljesíteni, mivel a legnagyobb ajándékot adtátok, hogy visszaszereztétek az elveszettnek hittet. A második szerződés hagy maga mögött kivágni valókat, de ha megegyezünk akkor semmi akadálya a további együttműködésnek. SÁTORALJAÚJHELY két szerződést szerintem teljesen korrekten teljesítettem, a harmadiknak technikai okai vannak. Jó lenne, ha majd ezt átbeszéljük, ha leszen rá elég időnk. NYÍREGYHÁZA nem tudok mit mondani, a szerződést nem erre lett köttetve, nem erről volt szó, bár lehethogy nem a ti hibátok okozza, de valószínűleg a szerződést nem hosszabítom meg. A meggyőzésemre van két napotok. HÓDMEZŐVÁSÁRHELY befogadtatok, amikor SZENTENDRE-ről, ESZTERGOMból -meghagytak belőle egyet, csakhogy minél erősebben fúrodjon belém a szálka-, KRISZTINAVÁROSból, VÁCról elüldöztek, a szerződéseimet fenntartom, mindig aktualizálom, mivel bennetek csak jó irányban csalódtam. KECSKEMÉT nem tudom ki kezdte a pár napja tartó viszálykodást, ez engem már nem érdekel, biztam bennetek MISKOLCról odavittem, de mégis miért? Mert bíztam bennetek, s ha technikai gubbanc akkor két napotok van, hogy meggyőzzetek a folytatásról. VESZPRÉM egyik használhatatlan feltételekkel, a másiknál a feltételek megfelelőek, csak az emlékeim nem, amiről persze nem tehettek. Aztán az egyik lényegében semmitmondó szerződés a semmitadó, el kellene gondolkodnotok.

süti beállítások módosítása