Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Dr. Léhmann György: Búcsúzásom előtt

2014. február 24. - Andre Lowoa

Siralmas állapotban van az országgyűlési képviselőjelöltséghez szükséges aláírásgyűjtés a Tisztesség és Emberség Szövetsége - Élőlánc Magyarországért Párt neve alatti, általam is képviselni szándékozó szervezetnél.

Nincsen két hónapja, hogy felkértek arra csatlakozzam hozzájuk, és mivel velem azonos szándékból láttam a Szövetséget létrehozókat korábban is tevékenykedni, természetesen csatlakoztam.

Az ország közerkölcséből eredően végtelenül lepusztult nemzet sorsának, magyar emberek millióinak reménytelen helyzetének önzetlen javítása valamennyiőnk célja a TESZ-ben.

A magam részéről mint köztudott közel két év óta abban látom ebben a kötelezően feladatomat, hogy szombat-vasárnapot is beleértve minden nap hajnali 4-5 órától este 6-ig görnyedjek íróasztalom fölött.

A többiek hasonló módon teszik a dolgukat az ő területükön, és természetesnek tartottam azt, hogy mondjuk átlagosan 40-50.000 választópolgárral rendelkező szavazókörzetekből lesz néhány nap alatt 500 olyan ember, aki bármelyikünk tevékenységére is tekintettel hajlandó egy darab papírra a nevét aláírni.

Ha már egyszer ingyenesen, és természetesen folyamatos fenyegetettség mellett végezzük nemzetmentőnek szánt tevékenységünket, elvártam azt, hogy ebből probléma nem lesz függetlenül attól, hogy valakinek van-e devizában nyilvántartott kölcsöne, vagy nincs, kívánt-e néhány hektáron gazdálkodni, vagy sem, illetve az adóforintok ezermilliárdos nagyságrendű elvesztése miatt érez-e anyagi hátrányt vagy sem.

Tegnap este tudtam meg azt, hogy a választópolgárok azzal a ténnyel, hogy aláírásukat adni nem hajlandóak Szövetségünknek adni, nem fogadják el tevékenységünket, értelmetlennek tartják azt, és nekik tökéletesen megfelel, ami ebben az országban eddig történt.

Tudomásul veszem döntésüket természetesen, és fogadatlan prókátorként nem kívánok a jövőben semmilyen közérdekűnek vélt tevékenységet folytatni.

Ennek okából még megvárom azt, hogy Szövetségünk számára eredménytelen legyen az aláírásgyűjtés az erre megszabott határidő lejártával, és a következő naptól kezdődően irodámat bezárom, telefonomat nem veszem fel, az e-mailekre nem válaszolok.

Természetesen a már elvállalt ügyeket igyekszem becsülettel végigvinni a bíróság előtt, majd megfogadva feleségem szavát, nézegetem inkább a balatoni naplementét.

Amennyiben pedig mégis értelmes dolognak tartották azt amit eddig végeztem, akkor még néhány napjuk van arra, hogy rávegyenek döntésem megváltoztatására.

Ezzel a levelemmel tájékoztatom a TESZ Elnökségét, és felkérem arra őket, hogy valamennyi képviselőjelölt jelöljön ki közterületen egy meghatározott helyet, ott legalább három fő várja azokat, akik aláírásukat hajlandóak megtenni az ajánlási időszak befejezéséig.

Ezt a listát remélem rövid időn belül ennek az írásomnak mellékleteként megküldöm Önöknek.
Tudják a remény hal meg utoljára.

Megtettem mindent, amit megtehettem,
kinek tartoztam, mindent megfizettem.
Elengedem mindenki tartozását,
felejtsd el arcom romló földi mását.

Léhmann György
Siófokon 2014. február 23.

süti beállítások módosítása