Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Nem kérnek a nézők a politikusokból

2014. február 07. - Andre Lowoa

Péntek reggelig egyetlen kereskedelmi rádió vagy tévé sem jelentkezett a Nemzeti Választási Bizottságnál, hogy hajlandó lenne politikai hirdetéseket közzé tenni.

Egy hét múlva zárul a bejelentési határidő. Ha fizetett politikai hirdetésekről lenne szó, mostanra tolonganának a plusz bevétel miatt, - de nem teszik, mert az alaptörvény kimondja, hogy politikai hirdetéseket, reklámokat csak ellenérték nélkül, esélyegyenlőséget biztosító feltételek mellett lehet közölni. Vagyis a kereskedelmi tévécsatornák egyetlen forintot nem kapnának érte, és miközben a saját holdudvarukhoz tartozó pártot reklámoznák, kötelesek lennének leadni a másik oldal reklámját is. Mindemellett ráadásként Jobbikos reklámot is közzé kellene tenniük, mert ha nem teszik, az nem esélyegyenlőség. Első ránézésre úgy tűnik, a "demokratikus esélyegyenlőség" feltételeiből nem kér a kereskedelmi média.

Nem ebben van azonban a dolog nyitja, a Jobbik szivárványos, elpolgárosított kampányanyagával talán már meg is birkóznának. Viszont a kereskedelmi média azért kereskedelmi, mert nyerség termelése érdekében működik, esetükben ennek feltétele a minél magasabb nézettség. Ez a kérdéses pont, ugyanis 25 év demokrácia után mélyponton van a politikából való kiábrándulás. Az emberek nem kérnek a politikusokból. Semelyikből. Se MSZP, se Fidesz, se jobbikos politikusból nem kérnek. Valószínűleg a kereskedelmi csatornák teljesen logikusan visszavezették, hogy az öltönyben vigyorgó, első ránézésre is túlfizetett, "sok év múlva nagyon jó lesz nektek" mondanivalót ismételgető kampánypofák hatására a nézők egyszerűen átkapcsolnak másik csatornára.

Mivel pénzt nem kapnak érte, a csökkenő nézettségért semmi nem kárpótolja őket, vagyis inkább nem jelenítenek meg semmilyen politikai hirdetést.

Az, hogy mostanáig egyetlen kereskedelmi médiafelület sem jelentkezett politikai hirdetésekért, gyakorlatilag annak a beismerése, hogy ma Magyarországon egyetlen olyan politikus sincs, akinek a képének felmutatására a nézők egy része nem vált csatornát. Csak és kizárólag megosztó alakok vannak. Bármelyiket is mutogatják, csökken miatta a nézettség, amiért nem kapnak megfelelő kárpótlást.

Intő jel ez a magyar politikusok számára: éppen itt lenne az ideje végre két lábon járni a földön, és pénzes befektetők kiszolgálása helyett az emberek mindennapi problémájával foglalkozni! A nép olcsóbb, biztosabb megélhetést akar és közrendet! Itt és most a hétköznapokban, nem húsz év múlva!



http://www.hidfo.net/2014/02/07/nem-kernek-nezok-politikusokbol

süti beállítások módosítása