Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

A lányom azért halt meg, mert hétvége volt

2014. január 11. - Andre Lowoa

Kalla Tünde vagyok Jászberényből, és igen megvan a véleményem az egészségügyről.2013 09 hó 01-én a lányom az orvosok miatt halt meg.
Átküldöm mi is történt vele.

Szörnyű a lányomnak azért kellett meghalnia, mert hétvége volt.
Ma senki élete nem számít egy 20 éves élete sem.
Ha szeretnék átküldöm a véreredményét is a gyerekemnek.
TERMÉSZETESEN feljelentettük az orvosokat, de kitudja igazat adnak e nekünk, mert az orvos az orvost védi.

Szörnyű 2013 08hó 31-én 14:30 perc vérvétel után is azt mondta a doktornő nekünk: SEMMI SEM INDOKOLJA A TOVÁBBI LÉPÉS. A z a érdekes, hogy már szombaton reggel 07:30-kor már látniuk kellett a véreredményből, hogy vérmérgezése van a gyerekemnek. Sajnos Hantavírust szedet valahol össze, és szegény gyerekem azért halt meg mert nem kezelték időben.

Fénykép amit küldtem róla 2013 08-30-án készült. Jászberényben a kórházban.

sajnálom (2).jpg
Az a doki aki haza küldte a gyereket aki nem vett tőle vért délelőtt. Ezen a képen jól lehet látni milyen beteg a gyerekem, de sajnos mi semmiről sem tudtunk, hogy nagyon beteg. Igen szerettem volna nyilvánosság elé hozni mi is történt a gyerekemmel, de érdekes senkit sem érdekli, hogy miért halt meg a gyerekem.

Üdv: Kalla Tünde

süti beállítások módosítása