Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Kevesebb élelmiszert vettünk, ugyanannyiért

2014. január 09. - Andre Lowoa

Stabil maradt az élelmiszer-kiskereskedelem bevétele a Nielsen által mért kilencven kategória értékesítéséből 2012 decembere és 2013 novembere között az egy évvel korábbihoz viszonyítva, a mennyiséget tekintve azonban 3 százalékkal csökkentek az eladások – állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
174429545

A forgalom a vizsgált tizenkét hónap alatt változatlanul mintegy 1400 milliárd forintot ért el. A boltok bevétele többek között néhány nagy forgalmú tejtermékből emelkedett, ezek közé tartozott a sajt (2 százalék), a tejföl (1 százalék), a túró (3 százalék) és a vaj (7 százalék).

Értékben szintén nőtt egyes édességek kiskereskedelmi eladása: a táblás csokoládénál 8, az édes keksznél 2, az ostyaszeletnél 7, a pralinénál 3 százalék pluszt regisztráltak a piackutatók.

A bolttípusok közül az értékben mért bolti forgalom legnagyobb hányadát a szupermarketeket és diszkontokat magukban foglaló 401-2500 négyzetméteres üzletek érték el a legutóbbi tizenkét hónap során 37 százalékkal, ez 1 százalékpont növekedést jelent az előző hasonló időszakhoz képest.

A 2500 négyzetméter feletti boltok piaci részesedése változatlanul 29 százalék. A 400 négyzetméteres és kisebb üzletek az összes bevétel 34 százalékán osztoznak. Ebben a szegmensben annyi változott, hogy az 51-200 négyzetméteres boltok részaránya 18 százalékról 17-re csökkent.
(MTI)


Moslékot zabálunk a McDonaldsban


A Gazdasági Versenyhivatal 150 milliós büntetést szabott ki a McDonaldsokra, mivel néhány terméke reklámozásával elkövette a vásárló megtévesztésének minősülő csalást. Mert csalás ez a javából, a profitért. Semmi másért, csak a pénzért. Bebizonyosodott az is, hogy panírozott csirkehús címszóval, darált csirkebőrt tálaltak a vásárlónak. A McDonalds kínos magyarázatba kezdett, panasszal él és helyreigazítási kérelemmel fordul a hivatalhoz. Azon túl, hogy az állatoknak sem való moslékot tálalja az embernek, busás hasznot bezsebelve, még ők akarnak jogorvoslatot? Szerintük ugyanis a csirkebőr azért kell a grillezett termékben, mert így a hús élvezeti értéke megmarad. Az az egészben a borzalmas, hogy ugyanúgy zabálnak tovább az emberek az üzleteikben. Nem húst vagy csirkebőrt, hanem a nyugati életformát, mert nekik ez kell, ez okoz igazi élvezetet.

Dunai István


süti beállítások módosítása