Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Tévécsatornával lepte meg magát karácsonyra a döbrögista horda

2013. december 21. - Andre Lowoa

Az Index információi szerint az eddigi vezérigazgató, Simon Zsolt vette meg a csatornát a Tv2 gazdasági igazgatójával Yvonne Dederick-kel közösen.

A Tv2 vezetése ma hivatalosan is bejelentette a dolgozóknak, hogy az eddigi német tulajdonos, az ProSiebenSat1-csoport eladja az országos kereskedelmi csatornát – írja az index.

„A már igen hosszú ideje zajló TV2 eladási procedúra a végéhez közeledik. Az eredményéről pedig személyesen, egyelőre informálisan szeretnélek tájékoztatni benneteket holnap, 10.00-kor, a mozi teremben. A hivatalos tájékoztatásra, a ProsiebenSat1 közleménye alapján, hétfőn kerül sor. Bár az időpont, tudom, nem a legszerencsésebb (szombat, ráadásul a karácsonyi készülődés hajrája), azért remélem minél többen el tudtok jönni” – írta pénteken délután váratlanul Simon Zsolt, a Tv2 vezérigazgatója a vállalat belső levelezőrendszerén, és hozzátette: „Addig is, kérlek, felelősen kezeljétek ezt az információt”.


Új imaszöveget kell betanulni…
Az Index információi szerint a mostani nagy bejelentésen Simon Zsolt azt mondta el, hogy ő maga vette meg a csatornát a Tv2 gazdasági igazgatójával Yvonne Dederick-kel közösen. Azt információink szerint Simon is elismerte, hogy nincs ekkora magántőkéjük, de hogy milyen befektetői csoportokkal működik együtt, azt nem árulta el munkatársainak sem.

Mit ér a kertévé?

A TV2 első blikkre nem annyira jó biznisz: milliárdos bevételei és milliós nézőközönsége dacára masszívan veszteséges. A TV2 árbevétele 2012-ben 12,5 százalékot csökkent egy év alatt, és 2010 és 2012 között összesen 18 milliárd forintos veszteséget voltak kénytelenek elkönyvelni.

És akkor végül is (egyelőre) nem vezették be a reklámadót, amely hatalmas terheket róna a kereskedelmi televíziókra.

Igazából három jó ok lehet megvenni egy ilyen tévét: vagy a politikai-üzleti befolyás megszerzése érdekében, vagy ha a konkurense vásárolja ki, hogy piacot szerezzen, vagy ha valamilyen egyéb üzleti célt valósít meg a tranzakció, például szinergiák miatt “beleillik” egy vállalati portfólióba.

A cégen belüli pletykák szerint az elsőről van szó, vagyis a Fideszhez közel álló befektetők (Simicska? Nyerges? Valaki más?) állnak a friss tévéigazgató-tulajdonos mögött. Erről egyébként már hónapok óta szó van, s a Bors már volt, hogy kész tényként kezelte azt, hogy az adásvétel megtörtént.
(hir24)

süti beállítások módosítása