…Izrael zsidó (régiúj) nemzetállam 1948. május 14-i megszületése óta nincs létjogosultsága a zsidó diaszpórának. A galuti kényszer megszűnt! A zsidóság történelmi kötelessége,hogy saját zsidó nemzetállamát építse és ne más etnikumok államában azon keseregjenek, hogy mekkora az antiszemitizmus.
Haza kell menni!
Ilyen egyszerű! Mi ennek a problémának a feloldása? A CIONIZMUS! Amelynek valóságos tartalmáról az emberek 99%-nak fogalma sincs és ostobaságokat beszél róla, és szitokszóként használja. Igaz abban, hogy a cionizmus szitokszóvá vált, sunyi módon a magyarországi neológ zsidóknak kiemelten van bűnös szerepe.
A cionizmusnak arra is választ kell adjon, hogy tudja kezelni az Izraelen kívüli diaszpórában élő zsidóság sorskérdéseit. Egy részről a nyugat-európai, másrészről a kelet-európai zsidóság sorskérdését. A zsidóság jelentős része levált a tradicionális zsidó kultúráról, de nemzeti, etnikai identitásában nem tudott azonosulni az őt körülvevő nemzeti szellemmel. Azon egyszerű oknál fogva, hogy ez nem az övé. Ez érthető, hiszen a zsidóság történelmi sorsközösségének történelemtudata egyedi, és egészen más történelmi gyökerekkel rendelkezik,mint a zsidóságot körülvevő népeké. De ugyanakkor a zsidóságnál is van egészséges igény a saját nemzeti szellem megélésére és annak fenntárására. AsherZvi Hirsch Ginsberg --Ahad Ha'am (1856. Augusus 18– 1927. Január 2) Pontosan kifejtette, hogy a zsidóság a saját nemzeti szellemének, ha úgy tatszik egészséges nacionalizmusának megélésére saját állama nyújthatja a leghitelesebb, de egyben legbiztonságosabb környezetet. ( Nationalism and the Jewish Ethic szerk. Hans Kohn New Jork,1962) 74.-75.
TEHÁT HAZA KELL MENNI! ALIYÁZNI KELL!
No még van itt más is! Dávid Ben-Gúrión , ez a kiváló zsidó államférfi, Izrael zsidó nemzetállam első miniszterelnöke, a következőket mondotta: " Sok mindent mondanak a zsidókról, de engem nem érdekel, hogy mit mondanak a gojok. Engem az érdekel, hogy mit mondanak a zsidók." Ezen zseniális gondolat nyomdokán, mi meg azt mondhatjuk " Sok mindent mondanak a magyarokról. Minket nem érdekel, hogy mit mondanak a zsidók. Minket az érdekel, hogy mit mondanak a magyarok".
1/Herzl Tivadar a cionizmus egyik atyja mondotta " Mi zsidók bárhol is éljünk a világon, beszéljünk különféle nyelveken is, mi zsidók, egy határokat átívelő nép vagyunk, egy zsidó politikai nemzet".
Herzl 1962-ben kiadott naplójában ezt írja: „Azt hiszem, megértem az antiszemitizmust, ez egy nagyon komplex jelenség. Zsidóként szemlélem a fejleményeket félelem, vagy gyűlölet nélkül. Felismerem az antiszemitizmusban az öröklött előítéletet, a vallási türelmetlenséget, de azt is, ami önvédelem benne. A zsidókérdést nem tartom sem társadalmi, sem vallási kérdésnek, bármint fest is, hol így, hol amúgy. Nemzeti kérdés ez, és, ha meg akarjuk oldani, akkor mindenekelőtt politikai világkérdéssé kell tennünk, amelyet a kultúrnépek tanácsának kell megoldania. Mi nép vagyunk, egy nép.”
Sőt, még az ismert szófordulat, a „zsidó kérdés végeleges megoldása” is tőle származik. ("EndgültigeLösung der Judenfrage", Der Kongress, 1897. június 4-i szám) --utalva arra, hogy a zsidókérdés az önálló álmisággal végre megszüntethető--
2/ A zsidóság nemzeti egysége a diaszpóra KEHILÁIBAN a szétszórtság, a GALUT évszázadaiban a judaizmus korától töretlen!
3/ A zsidóság etnikai, vallási és történelmi sorsközösség.
Kivétel ez alól az a személy, aki halachikusan nem zsidó és betér a zsidó közösségbe, de a betérés tényét hitelesen csak ortodox rabbi igazolhatja. Így a zsidóság teljes jogú tagjává válhat. Viszont ortodox szempontból megmarad prozelita (betért) és az ortodoxok temetőjébe nem temetkezhet csak a prozeliták számára kijelölt helyen!
Az izraeli zsidó nemzetállam 1950. évi 5710. Visszatérésről szóló törvény értelmében “Zsidó az a személy, aki zsidó anyától született, vagy áttért a zsidó vallásra, és nem tagja más vallásnak”.
4/ A zsidó államiságot valóban megsemmisítették, de a zsidó nemzetet és az államisághoz való további jogát nem semmisíthetik meg. Mindig a nép a legfontosabb.
5/ A 7. századtól kaganátust alapító ural-altáji-turáni török törszek nemzetségek gyűjtőneve a KAZÁR volt. Ez a népi konglomerátum agglutináló nyelvet beszélt és etnikailag nem volt semita.
A KAZÁR KAGANÁTUS úgy vette fel a karaita judaizmust, A TÓRÁT mint, ahogy a székely szombatosok. Ettől nem váltak etnikailag zsidókká.
6/ Az askenázi (keleti zsidók) jiddisch nyelvet beszélnek, amelynek semmi köze az ural-altáji ragozó nyelvekhez. A jiddisch flektáló nyelv. Az askenázi zsidók által beszélt Jiddisch a legkisebb ragozó nyelvemlékeket sem tartalmazza.
7/ Valamennyi HALACHIKUS zsidó emberben askenáziban és szefárdban egyaránt fellelhető a sémi népekre jellemző génkarrakterek, génmarkerek valamelyike.
8/ Tudatlanság, szélhámosság és ostobaság, ha valaki azt állítja az askenázi zsidókról, hogy "Ural-altáji-turáni népek".
A zsidók szemiták.
A kazár-zsidó legendát leginkább a magyarországi neológ zsidók szeretik feszegetni, hogy ezzel is talonba tartsanak egy érvet arra nézve, hogy miért ne aliyázzanak Izrael zsidó nemzetállába, és ezáltal szétterpeszkedhessenek más etnikumok, kultúráján, társadalmi és politikai életén, és mindenbe beleüthessék az orrukat.
Én nem azt írtam, hogy a Kazár Kaganátus nem létezett!
Én azt írtam, hogy olyan, mint "kazár etnikum" nem létezett, mert a kazár birodalom népi konglomerátuma ural-altáji-turáni népelemekből, de főleg török törzsekből állt. Erről váltak le, szakadtak le a "mi kavarjaink" ismertebb formában kabarjaink is. Méghozzá azt megelőzően, mielőtt még a judaizmus a Kazár kaganátus mint vallást átvette volna. A Kaganátus területére Iránból kerültek azok a koheniták, akik "Kazária" török vezető rétegét bevezették a judaizmusba.
A zsidó vallás tiltja a gojokkal kötendő házasságot.
A Kazár Kaganátusban viszont a rabbik , tanítók hiánya komoly gondot jelentett ezért létrejöttek vegyes házasságok. Méghozzá úgy, hogy a nem sémi nőket előtte betérítették. Bár ez nem halachikus kapcsolat, de mégis elismerést kapott. Így lehetséges az, hogy Kohenita családok genetikai vizsgálatánál (nagyon komoly vizsgálatok voltak ezen a területen Izraelben) bajkáli génmarkereket is találtak. Tehát vannak olyan régi kohenita családi vonalak, ahol megjelennek az ázsiai génkarrakterek. Sőt közöttük kiemelkedő személyiségek is akadtak.A judaizmus felvétele a Kazár Kaganátusban csak a vezető rétegre korlátozódott, de ez sem volt teljes.Viszont azt állítani, hogy az askenázi zsidók "kazárok" teljesen elfogadhatatlan, tudománytalan légből kapott mendemonda. Azerbajdzsánban jelentős zsidó közösség él. Nincs tudomásom arról, hogy "kazároknak" tartanák magukat. Ez csupán néhány agyament Síp utcai kripto-zsidónak lehet a rögeszméje, no meg néhány, Izrael zsidó nemzetállam létjogosultságát tagadó felforgatónak. Olyanoknak, akik a Kárpát-medencében kívánnák megvalósítani Erec Jiszroélt, noha "...Cionból/Sionból jön ki a tanítás/Tórah, és az Örökkévaló/JHWH Szava Jeruzsálemből".
TEHÁT TARTSUK EHHEZ MAGUNKAT ÉS MÁSOKAT IS!
Forrás: Bodó K. Attila Blog