Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

A Leszámolás Napjai elkezdődtek!

2013. szeptember 05. - Andre Lowoa
A Leszámolás Napjai elkezdődtek! Tegnap volt egy pihenőnapunk -2222-, mégse élt vele a másik felem, be sem jelentkezett, s hamarosan indulnom kellene... Bizonyára sokatokhoz nem érkezett meg a megszokott levelem, ez is benne van a pakliban, én kiküldtem csak bizonyára az történt mint sokatok levelével, hogy nem érkezett meg. Bizonygathatjátok amikor személyesen találkozunk, hogy elküldtétek, szerintetek van neki értelme, abból dolgozok ami megérkezni engedtek. Lehethogy ez sokatoknak nem tetszik, vagy kerestek más forrást, én nem tartalak egyikötöket sem vissza, mivel legyen kisebb egység, de összefogóbb én így gondolom... A két vonalhoz, ha tudjátok azt a látogatási számot létrehozni, ami miatt folytassam a két vonal felvitelét, akkor lássatok hozzá, ha megadatik számotokra. 50-re, 20-ra mit felelhetek, lehethogy fontosabb lenne számunkra is, bizonyítsátok be úgy, hogy szánjunk rá több időt... A harmadik vonalat pedig keresem, tippekkel nem érhetek sokat, így ha megadatik, s felkereshetem akkor leszen hozzákapcsolva.
süti beállítások módosítása