Kérdezhetnétek miért nem elérhető már jó egy éve? Nem elérhető mert valaki(k) szándékosan megtámadva nem szolgáltattak, de egyszer már eljátszották. A cég nevét még nem hozom nyilvánosságra, bár amennyire igazolni vélték, hogy ők értesítettek a változásokról. Nem értesítettek, közben igaz más szolgáltatóknál is feltörték a leveleimet, de ezt is hagyjuk. Hagyjuk mert, már nagyon várom, hogy egyszer végre valahára bűnhödjenek okozott cselekedeteikért. Egy történetben, ki hallott olyanról, hogy nem teljesítéskor fizetni kellene, a fogyasztóvédelem eddig sem intézkedett ilyen ügyekben, mert csak azért vannak ott, hogy melegedjenek!!! Nagyon sok olyan eset van, de mégis, mivel rájuk nem vonatkoznak a koholmányolt jogszabályok sem, ők különbek másik embernél. Nem különbek, soha sem voltak különbek, csak elhitetik azokkal, akik elhiszik nekik amit elloptak, abból jótékonykodnak... Menjünk be egy élelmiszerboltba, vegyünk élelmet úgy, hogy kifizetjük csak éppen nem adják oda soha nekünk, ilyen és ehhez hasonlóakat követnek el azok a cégek, akik olyanért fizetési záradékot nyújtanak, amit soha nem teljesítettek- EGYSZER MÁR MEGCSINÁLTÁTOK VELEM, INKÁBB PUSZTULJON KERÜLETETEK AZ ÁLTALATOK GENERÁLT HÁBORÚBAN, MINTHOGY IGAZUNKAT MEG NE VÉDJEM!!!-
Segítsen megőrizni fiókja biztonságát
Csak adja meg mobiltelefonszámát, és értesíteni fogjuk, ha szokatlan tevékenységet észlelünk fiókjában. További információk arról, hogyan segíthet egy telefonszám megőrizni fiókja biztonságát
Adja meg mobiltelefonszámát
A legtöbb ember évente 3 figyelmeztetésnél kevesebbet kap. Ezt a telefonszámot csak biztonsági célokra fogjuk használni. (HA_HA_HA)
pl. (20) 123 4567 Mobiltelefon
|
Utóirat: Itt sem szándékozok sokáig maradni, s valószínűleg egy teljes rendszer-hálózatunkat a hónap folyamán elveszik tölünk, minden jel arra mutat, csak az a kérdés, hogyan teszik meg, blokkolják az adminisztrátori szerkesztésemet, vagy teljesen törlik mondvacsinált ürügy nélkül....