Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

A fekete ruhás nővér visszavonul a közélettől – nem tudta legyőzni a korrupciót

2016. április 02. - Andre Lowoa

sm

Sándor Mária azt írja a blogján, hogy visszavonul a közéleti szerepléstől, mert nem tudja legyőzni a Magyarországon uralkodó korrupciót.
“Én szégyellem, hogy elfáradtam. Elnézést kérek, de csak egy ápolónő vagyok.
Köszönöm szépen a Társaimnak a kitartást (pihenhettek), köszönöm szépen a hiteles Médiának a tudósításokat és Köszönöm szépen Magyarország, hogy értettétek miért indultam. Mindent köszönök, de célom nem értem el. Bocsánatot kérek!
Szeretlek Titeket Kolléganők és Kollégák, de a korrupciót legyőzni nem tudom.”
(propeller)
Bal-Rad komm: De akár úgy is vehetjük, hogy Dr Cser Ágnes legyőzte Sándor Máriát!
Kedves Sándor Mária! MAGYARORSZÁG NEM ÉRTETTE HOGY ÖN MIT AKAR!
A “hiteles” Médiák CSAK A STORYT LÁTTÁK Önben!
Ön nem tartozik köszönettel senkinek! Elnézéssel talán! Azok irányába, akik bíztak Önben! (Igaz nemigen segítették!-DE HÁT MAGYAROK VAGYUNK!-vagy mifene!)
-Mondják, hogy Albionban tán a legjobb az ápolónők keresete.
süti beállítások módosítása