Égi édesanyánk könnyező figyelmeztetése után következik a Nagy Figyelmeztetés, majd 100 nap olyan keresztényüldözés, amilyen még nem volt a világon, aztán elragadtatva a 4 év alattiak és a mennybe tartozók, a többiek haladnak az utolsó ütközet felé

Armageddon nyomában

Armageddon nyomában

Ki-ki érdemei szerint kerüljön a megfelelő helyre

2014. január 04. - Andre Lowoa

Döbrögi arcképével ellátott vécépapírt árusít valaki a Vatera aukciós portálon, darabját 990 forintért.
Orbán-arcképes vécépapír

“Kitűnő ajándék, pofátlan humor, de hát ki nem érezte már úgy, hogy a kormány intézkedései miatt összecsinálja magát? Ez nem gond többé” – írja a Vaterán az eladó. A vécépapíron – amelyből 890 darab van raktáron – Döbrögi karikatúrája mellett a Nemzeti Trafikmutyi felirat olvasható.

Orbán-arcképes vécépapír

“A termék nem azért kerül ennyibe, mert hirtelen akarok meggazdagodni. A behozatal költségei, a belföldi szállítás, a vám és az áfa kétszer annyiba kerül, mint maga az előállítás és Magyarországig szállítás. Ez van, ilyen országban élünk” – tette hozzá.

Orbán-arcképes vécépapír

Az eladó úgy nyilatkozik a Vaterán, hogy Hongkongban gyártatja a terméket, az ötlet pedig már nem új. „Korábban (talán négy-öt éve) árultam Gyurcsány-arcképeset is, igaz, azt nem én készítettem, és mivel egyre korábban indul a kampány és egyre undorítóbb, úgy éreztem, sokéves ígéretemnek teszek eleget: sokan kérték, hogy legyen a másik nagy politikusunkkal is vécépapír, és végül is belevágtam” – mondta az eladó.

Orbán-arcképes vécépapír

http://balrad.wordpress.com/2014/01/04/ki-ki-erdemei-szerint-keruljon-a-megfelelo-helyre/

süti beállítások módosítása